Ullared!

Tillbringade gårdagen i hysteriska Ullared och GeKås (för er som inte vet vad det är så är det ett jättestort shoppingparadis för typ smålänningar, de har allt inklusive skitfula kläder men det kostar nästan ingenting)
Jag hittade en massa julklappar till Lea
Barbiedockor, en bil, en häst, 100 tuschpennor och några målarböcker
julklapp till Molly
ett par sheperdstofflor
och så en massa bra saker som nappar, trosor, strumpor, vantar och lite träningskläder till mig själv. Tyvärr hittade jag inga träningsskor för Nikeskorna jag ville ha var slut i min storlek.

Här är några bilder

Gekås när vi kom


Gekås när vi hade shoppat klart


MammaAnna provar nya träningskläder

Jag orkar inte lägga upp bilder på all shopping men det blev en del iallafall.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snyggt! Nu kan du vara läcker redan från början på gymmet. :) men det var du väl ändå iofs...

2008-11-26 @ 21:52:58
URL: http://www.maersta.se
Postat av: Anna

Ja det hjälper att känna sig snygg när man går och tränar ;)

2008-11-27 @ 09:35:57
URL: http://litenoettrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0