Dagens utflykt

Planen för dagen är en utflykt till Jakobsberg (!) för att köpa en ny klädsel till vagnen. Älsklingen är kinkig och vill inte gå omkring med en rosa vagn så jag har letat rätt på en bättre begagnad brun klädsel som han kan få ha när han är pappaledig (visst är jag snäll?). Får vi tid över så kanske vi åker en sväng föri Barkarby och kollar in Polarn och pyret outleten där.


Ikväll ska älsklingen äta middag och bowla med jobbet så vi ska ha tjejkväll här hemma. Lea har beställt hemgjorda hamburgare till middag så det får det bli, lite glass till efterrätt kanske? Det är ju iallafall fredag och Let´s dance. Fast om jag vil ha Laila Bagges rumpa kanske jag ska skippa glassen ha ha ;).

Vad har ni för planer för dagen?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi (läs jag) är också sugna på brun klädsel till buggan. Vi åker till Holland idag, Buggans hemland, så jag ska leta där efter en billig variant. Kanske kommer hem med en helt annan färg...



Men du, vill du verkligen ha Leila Bagges rumpa? Vem ska få din då, sälja på tradera eller;) Ha en härlig vecka! Kram från oss

2009-02-20 @ 11:18:29
URL: http://forortsmammam.bloggproffs.se
Postat av: Anna

Jessica:

Åh vad härligt med en resa! Och det finns ju så många fina klädslar till buggan ;) jag tycker den klarblå är supersnygg också



Säljer jag rumpan för kilopris kan jag ju kanske tjäna en slant ha ha

2009-02-20 @ 15:40:51
URL: http://litenoettrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0