God morgon fredag!

Jag har ingen fredagskänsla idag direkt utan känner mig mest trött och risig. Ett besök hos frisören vore verkligen på sin plats. Särskilt eftersom jag ska intervjuas för nytt jobb på måndag. Jag känner stort obehag inför intervjuer och då underlättar det iallafall om man känner sig fräsch och snygg.

Så på dagens todolista står:

* frisörbesök
* plocka ögonbrynen
* köpa alla-härtans-dag-överaskning till älsklingen


Det skulle vara skönt att städa lite mer här hemma också. Igår blev iallafall badrummet på övervåningen städat så nu luktar det rent och gott. Kanske ska dammsuga överallt iallafall och torka alla golven.

Men först kaffe och proteinshake!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0