Inspirerad

Istället för att göra nåt vettigt med min tid sitter jag och läser bloggar (men jag har faktiskt jobbat lite också). Efter att ha sett bilder från Formex blev jag inspirerad och insåg att Stockholm furniture fair inte är alltför långt borta. Så nu har jag gett mig själv shoppingförbud till dess iallafall ha ha...

Inspirerande Fomexbilder hittar ni bland annat på
Inredningsbloggen
Little miss fix it
Perlan
Designe

Åh vad inredningssugen jag blev nu! Kanske dags att sätta igång med hallen igen?

Kommentarer
Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Alla spammare blockas!

vad kul att Du blev inspirerad. Möbelmässan hade inte varit helt fel... Fint med virrvarr i Dina marginaler.

2009-01-21 @ 15:06:18
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/
Postat av: Anna

Pethra:

Tack, det är ett av de snyggaste mönster jag vet

2009-01-21 @ 15:26:36
URL: http://litenoettrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0