Lite mammalyx

Precis hemkommen från ett skönt spinningpass med min favoritinstruktör. Det var riktigt jobbigt och nu är jag alldeles röd i fejan ha ha men det bjuder jag på. Eftersom passet bara var 45 minuter passade jag på att ta en bastu efteråt också, det är skönt både för kroppen och själen.

Jag tror det är viktigt med ego-tid, att göra saker bara för sig själv. Särskilt viktigt är det nog för föräldralediga som ändå har 24 timmars jour sju dar i veckan nästan. Vad man gör spelar mindre roll bara det är nåt man gör bara för sin egen njutnings skull.

Min ego-tid är träningen, jag är sååå glad att de har barnpassning på gymmet och att båda ungarna älskar att vara där. Då är jag inte beroende av att älsklingen är hemma utan jag kan gå och träna när jag vill. Den skönaste känslan jag vet är att stå i duschen efter ett hårt och svettigt träningspass. Det är sånt man mår bra av.

Hoppas ni tar hand om er ordentligt och glöm inte att ego-boosta!


Sugen på en ny bodybutter, jag är torr som fnöske. Pink grapefuit låter mumsigt...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du har så rätt min vän:) Min egotid är också träningen men dessvärre ingen barnpassning här inte... Och med en man som tränar typ jämt blir min egotid lite förkrympt men ack så underbar när den väl hinns med. Tror besämt jag ska spinna lite jag också den här veckan! Kram på er

2009-01-13 @ 14:24:48
URL: http://forortsmamma.bloggroffs.se
Postat av: Anonym

jag designar bloggar..

2009-01-13 @ 19:56:36
URL: http://jessicathatsme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har så rätt! Själv ska jag egoboosta lite snart med ett skumbad, peeling, bra bok och tända ljus. Sen ska jag BUS-smörja mig lite så att jag ser lite piggare ut. kram

2009-01-13 @ 20:43:33
Postat av: Anna

Jessica:

gör det, det är galet skönt!



bloggdesignaren:

och vad hade det med inlägget att göra? spammare där



anonym:

låter härligt! Man kanske ska inhandla lite BUS, jag är blekare än blekast

2009-01-14 @ 16:11:08
URL: http://litenoettrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0