Städdag

Idag har vi mest städat här hemma. Min mamma och pappa som firade nyår i Uppsala kom förbi här och firade Lea som fyller sex år imorgon. Tänk vad tiden går fort!
Hon fick ett par ridstövlar, ridbyxor och en fin tröja med en häst på så nu kommer hon bli snygg på ridlägret i sommar. Stövlarna var lite stora men hon växer väl i dem förr eller senare. Min stora tjej.


bästa presenten?

Till middag blev det pizza eftersom ingen orkade laga mat så nu känner jag mig lagom proppmätt, men jag är iallafall glad att jag inte är bakis. Vad har ni andra gjort såhär på årets första dag?


mormor passar på att mata Molly

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till Lea imorron! :)



Vi har bara varit. Segat och myst. Härligt!

2009-01-01 @ 19:44:17
URL: http://www.maersta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0