Tänk vad lite sol kan göra

I morse var jag allt annat än pigg efter att ha fått ungefär 0 minuters djupsömn under natten. Iallafall kändes det så. Varenda gång jag var på väg att somna blev jag väckt antingen av Lea som inte ville sova i sin säng eller av Molly som verkar drömma mardrömmar för hälften av alla gånger hon gråter är hon inte ens vaken.

Efter en stor dos kaffe och en snabb genomgång av dagens jobbmejl bestämde jag mig iallafall för att följa min plan och gå till körskolan. Ingen dålig idé eftersom vädret var underbart (det luktar vår!), solen sken och fåglarna kvittrade. Trots sömnbristen blev jag genast på bra humör.

Efter ett par timmars hårdplugg började Molly bli lite trött på att sitta i vagnen så vi begav oss till Brandbergens centrum för att handla lite mat och spana lite i brudklänningsaffärens skyltfönster. Vet inte om det bara är jag men brudklänningar är som godis för mig... jag dreglar nästan när jag går förbi en brudbutik ha ha.

Nu har jag satt på en tvätt och gjort mig en ny laddning mammaknark (kaffe). Hade det varit lite varmare hade jag intagit det på altanen men det får nog vänta ett tag.


soluppgång över Brandbergen

Kommentarer
Postat av: Johanna

Å jag är också helt såld på vackra klänningar, särskilt vita... Ögonen ploppar nästan ut och saliven strömmar till. Vad kul det skulle vara att gå på ett sånt filmbröllop där alla är balklädda typ.. Eller kanske få vara tärna med skimrande läcker blåsa... *drömma*

2009-01-16 @ 10:18:29
URL: http://www.maersta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0