Tilbaka till vardagen

Eller kanske inte riktigt men idag är det jobb som gäller så att vi  sedan i lugn och ro kan fira Lea som fyller 6 år idag! Tiden går så rasande fort.

På jobbet har det trillat in massor med mejl och så har jag ett nhetsbrev som ska skrivas och en massa forumtrådar som borde besvaras. Men hur ska jag hinna allt? Känns som om det kommer bli en del jobb i helgen också faktiskt. Men, men jag ska inte klaga, jag har ju ett jobb iallafall (än så länge).

Ikväll ska vi iallafall fira Lea med bio och middag i Heron City. Hon får välja mat så jag håller tummarna för att det inte blir McDonalds ha ha. Mollybollen får vara hos farmor och farfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0