Blandband Deluxe

Såhär blev blandbandet tillslut....

1. If I used to love you - Daniel Lemma
2. En svår och jobbig grej - Lars Winnerbäck
3.Masters of war - Bob Dylan
4. Ingen neråtsång - Thåström
5. These boots are made for walking - Nancy Sinatra
6. Who bist du - Rammstein
7. Ships - Blue for two
8.  Road to zion - Damian Marley feat. Nas
9. Iron Lion Zion - Bob Marley
10. Kungen är död - Kent
11. Only hope - Mandy Moore
12. breathing - Lifehouse
13. Fix you - Coldplay
14. (eftersom låtval saknades väljer jag)  Strong - Robbie Williams
15. (eftersom låtval saknades väljer jag) Love and anger - Kate Bush
16. Our house - Madness
17. Nu kan du få mig så lätt - Håkan Hellström
18.  High school drama - Montt Mardie
19.  Fake tale of san francisco - Arctic monkeys
20. The impression that I get - Mighty Mighty Bosstones
21. Black - Pearl Jam
22. Unsung psalm - Tracy Chapman
23. Everybody here wants you - Jeff Buckley
24. Dunkla rum - Lars Winnerbäck
25. Hallelujah - Jeff Buckley
26: Hurricane - Bob Dylan

och så toppar jag med två bonusspår

28. Blow him back inteo my arms - Moneybrother (jag kan inte hjälpa det)
29. Handsworth revolution - Steel Pulse

Så nu har ni ett alldeles färdigt och klart blandband, funderar på om jag inte ska ta och lägga in alla de här låtarna i min spellista, det vore kul :-)

För att det ska bli ett jämnt antal och för att det är lite lite 80-talsrock på listan slänger jag in en joker

30. Run to the hills - Iron Maiden

Kommentarer
Postat av: Stina

åhh, nancy sinatras these boots are made for wlking är ju bäst. fan att jag inte kom på den, den är ju min themesong ju. Den är så jäkla bra och cool..

2005-12-20 @ 10:50:32
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Catya

Gaah! Jag borde ha sagt Maiden ju! :D

2005-12-22 @ 15:39:09
URL: http://catya.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0