usch för rea

Jag gillar verkligen inte mellandagsrea. Folk rusar omkring som hungriga vargar och butikerna är överfulla med fula osålda kläder som ingen velat ha om det inte stått halva priset på dem.

Visst förstår jag att man säkert kan fynda också men för mig känns det inte som att det är värt mödan.
Det enda jag skulle vilja ha just nu är ett par Lee jeans (maddox mellanblå), men vart ska jag börja leta? Har inte lust att rusa igenom 70 affärer på jakt efter en sak som är nedsatt några hundralappar och kanske inte ens finns i den färg jag har tänkt mig.

men om det är nån som vet så tar jag gärna emot tips såklart ;-). Vilka affärer har rea på Lee jeans?

Kommentarer
Postat av: lellelii

Jag hatar mellandagsrea...varför köpa en massa kläder som inga ville ha tidigare och som butiken vill praktiskt taget slänga bort för vårens snygga nyheter ska få plats?
Jag och killen skulle försöka hitta en skjorta på rea till nyår, men det var så mycket folk att vi gick på ett ikke rea ställe och köpte en grymt snygg för 1000 spänn och fick med en fräck slips och strumpor på köpet! Så därför dumpar vi reorna!

2005-12-27 @ 12:31:47
URL: http://lellelii.blogg.se
Postat av: Stina

kolla ingen rea från h&m, det är bara skräp, sånt som tidigare varit 30% som nu blivit 50% och supergamla kläder..

2005-12-27 @ 21:16:43
URL: http://girle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0