God morgon

Sitter och lyssnar på kaffebryggarens putter och planerar dagen.
Älsklingen ska på skivmässa så jag tänkte passa på och softa lite själv hemma, ja lillskrutt är ju också hemma förstås.
Kollar SVT.se om det är nån kul OS-gren att kolla på, skidskytte får väl duga antar jag. Jag hade hoppats på femmilen men den är visst i morgon. Finns det nåt bättre sätt att spendera ett par timmar än att kolla på folk som åker omkring i ett kallt skidspår och sliter så snoret rinner?
På måndag ska jag återuppta mitt eget sunda liv också.... *hrm*

Kommentarer
Postat av: Edvinandrine

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2010-06-29 @ 09:01:57
URL: http://edvinandrine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0