Jag är så skönt lat!

Och jag har inte ens vett att få dåligt samvete över det.
Jag kommer ju säkert få äta upp det och förbanna mig själv nån gång framåt maj då uppsatsen ska vara klar men men.... den dagen den sorgen va?

Igår låg vi i sängen och kollade på TV och planerade kök utifrån diverse kataloger. Det kallar jag livskvalitet *njuta*
Idag måste jag tyvärr åka till plugget. Men jag har verkligen ingen lust.... ja, ja det blir säkert bra det också. Kanske ska passa på och träna lite efteråt, det var ju ett tag sen sist.

Kommentarer
Postat av: Asgeiralise

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2008-12-03 @ 12:45:59
URL: http://asgeiralise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0