Baddräkt i år?

När jag kollar ut genom fönstret känner jag verkligen att det är hög tid att börja tänka på badkläder.
Jag skulle ha köpt den där baddräkten som fanns i förra årets la redoute katalog. Den var svart med ett litet skärp i midjan. Nu finns den förstås inte.
I år borde baddräkt vara det trendigaste, även om det spåddes bli stort redan förra året. Men folk är väl lite för konservativa med sina bikinis.
Trendigt eller inte, jag vill iallafall ha en baddräkt i år, men kollar man runt på nätet verkar det vara ren badräktstorka, inte mycket att välja på. Fast den här från la redoute gillade jag litegrann.
16122-242

Kommentarer
Postat av: Imreann

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2010-02-16 @ 08:06:01
URL: http://imreann.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0