Seriös projektledare

På lördag ska vi ha första stora mötet med redaktionen. Jag vet inte riktigt vilka som kommer men det kommer bli kul. Ser fram emot det faktiskt. Det är alltid lika kul att spåna idéer och tänka stora tankar. Jag känner mig riktigt seriös faktiskt. Kanske dags att sätta ihop en powerpoint presentation och inhandla en dräkt?
I mina tankar har vi redan ett eget kontor och massor av kunder och pengarna bara strömmar in...  Vi har fått stora journalistpriset för årets förnyare och TV sofforna skriker efter oss. Nästa projekt är en musikfestival och en stor fashionshow som ska hållas i Vårby Gård. Kanske ett helt modehus förresten? Och så har vi förstås utvecklat tidningen från webbformat till både dagstidning och magasin. Och ett filmbolag, det vill jag absolut ha... och ett produktionsbolag för TV förstås.
Eh.... tillbaka till verkligheten?


Kommentarer
Postat av: Stina

åh, vill oxå ha det så! Ska vi tre ses innan själva mötet för att förbereda typ vad vi ska säga o så?

2006-03-17 @ 10:44:47
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Stina

åh, vill oxå ha det så! Ska vi tre ses innan själva mötet för att förbereda typ vad vi ska säga o så?

2006-03-17 @ 10:45:06
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Danne

Jag är på!
Haha!
Jag har startat upp en festival och en gratistidning. Det kan stå som mitt lärlingsprov :)


Satsa på det riktigt hårt om du tror på det. Du har ju tänkt dig någon slags framtid för dina tankar känns det som, så gör inte som så många andra gör. D v s: Lägger ner det för att man inte vågar satsa eller chansa. Gör som du känner och gör som en replik från filmen Rock Star "Dream Big, Live The Life"

2006-03-17 @ 21:50:36
URL: http://writers-edge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0