I need a fucking makeover

Blä.
Jag har ingen stil. Och mitt hår är katastrofalt sedan frisören "tvingade" mig att klippa det i en ful pagefrisyr. Jag passar inte i page.

Jag behöver en rejäl makeover men först en stylist.  Oavsett hur mycket kläder jag har i garderoben så är det bara fel. Jag behöver nån som kan organisera mitt kaos.
Kanske en buddhistmunk?
Om man aldrig behöver bry sig om vad man ska ta på sig utan går omkring i ett skynke varje dag kanske man blir lyckligare? Fast det är förstås jobbigt när man ska gå på aerobics. Det får bli yoga...

Kommentarer
Postat av: Tanya

Såg du Clueless? Hon Alicia (eller vad hon heter) har ett datorprogram som hon testar sina outfits i. Det innehåller bilder på henne själv och alla hennes kläder + skor - sen klippdockeväljer hon dagens klädsel. Säkert kan hon organisera kläderna och söka på plagg. Det är nog nå't sånt du behöver. Och fler kreationer. Ingen munk ;)

2007-01-27 @ 19:41:25
URL: http://tanya.nu
Postat av: Anna

det låter som en bra idé!
Fast helst skulle jag vilja ha någon person som kom hem till mig varje morgon och valde ut vad jag skulle ha på mig, samt sminkade mig och plockade ögonbrynen :)

2007-01-28 @ 09:13:30
URL: http://litenoettrig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0