Skön morgon

De har inte ringt från bajs-posten idag helelr så jag gissar att det blir en ledig dag idag. Känns konstigt, men otroligt skönt (så länge jag kan förtränga hur otroligt mycket jag behöver pengarna).

Nu dricker jag kaffe och lyssnar på Fibes oh fibes och känner mig lite fri. Måste göra en todo list för dagen

16122-611

* äta frukost
* köpa batterier till kameran
* maila iväg bilder till tidningen
* ringa tidningen och höra mig för om lön, arbetstider och sånt
* skriva lite på reportaget?
* ringa arbetslivsinstitutet?

Jag vet, egentligen borde jag väl inte jobba när jag är ledig, men om jag inte har nåt bättre för mig kan jag väl lika gärna göra det nu som senare...

* läsa praktikrapport (blä)
* lägga upp slummernyheter
* söka jobb på stora tidningen för sjuttonde gången?? (kanske, jo...)
that´s about it really.

Förresten, jag måste ju planera vår londonweekend också, älsklingen fick en av mig i födelsedagspresent. Han blev glad :D

Kommentarer
Postat av: linda m

london? jag e avis..
ha så superkul!!

2007-01-16 @ 08:48:59
URL: http://lindamangat.blogspot.com
Postat av: Torsteinzara

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2009-04-08 @ 10:53:11
URL: http://torsteinzara.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0