Hrm, bekännelser

Det går inte så bra det där med viktväktarna. 
Jag är helt urusel på att räkna points *skäms*
Men jag har iallafall fått några nya bra vanor

* äter frukost varje dag (obs inte kaffe och kanelbulle från pressbyrån utan riktig frukost som gröt och sånt)
* äter frukt varje dag
* äter mycket grönsaker
* har inte druckit läsk på två veckor
* inte ätit godis sedan jag började (fast några salta skruvar slank ner i lördags... men det är ju snacks)
* försöker äta så regelbundet som möjligt

men som sagt det där med pointsen.... noll koll


Kommentarer
Postat av: Lotta

Good for you! Är det inte det ViktVäktarna handlar om egentligen? Att hitta sunda och bra matvanor som fungerar hela livet? Skit i pointsen!

2007-03-15 @ 12:09:24
URL: http://www.ace.blogg.se
Postat av: Anna

Jo egentligen har du väl rätt, men jag får ändå dåligt samvete för att jag inte "sköter mig" ;). Hoppas iallafall på ett minus på vågen nästa vecka också

2007-03-15 @ 13:13:01
URL: http://litenoettrig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0