Arg som ett bi!

image725

Jag har börjat ta efter mitt barn vars högsta nöje är att uttrycka sig med allehanda fåniga uttryck. Några av favoriterna är "arg som ett bi" "snabb som blixten" och "platt som en pannkaka".

Idag är jag iallafall arg som ett bi efter att ha pratat i telefon med fucking resurs bank (kuksugare!) som tycker att vi ska betala ränta på vårt räntefria konto trots att vi har betalat av ett års betalningar på 8 månader. Ett år räntefritt är tydligen bara ord på ett papper. Jag säger bara ÄT BAJS!

Dessutom är jag ful i håret och har inga snygga kläder att ha på mig. Allt fint är i tväten.
Dessutom är det omöjligt att få tag i banktanten.
Det går inet att betala räkningar på Nordea på grund av något tekniskt fel. Och det kommer förstås leda till att vi får betala massa förseningsavgifter nästa månad.
Idioter...
och så är det stökigt hemma, och jag måste vika tvätt. jag HATAR att vika tvätt.

Jag behöver mer kaffe... *mutter*

Kommentarer
Postat av: moni

Haha, du är så rolig som sticker in "kuksugare" bland söta uttryck som "arg som ett bi"...

2007-05-04 @ 10:49:12
URL: http://monitorbloggen.blogspot.com
Postat av: Catya

Underbara ilska. :D
Puss.

2007-05-05 @ 16:25:42
URL: http://tokboll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0