Danmarksbloggar

Nu ar jag pa plats i Danmark efter en hemsk resa som borjade med en felbokad flygbiljett och slutade med att jag blev skjutsad till fel stalle dar ingen tog emot mig eller ens visste att jag skulle komma. Men nu har det iallafall lost sig och aven om jag fick nagra gratanfall igar sa kanns det lite battre idag. Snart kommer presschefen och hamtar upp mig och kor mig till ratt stalle sen blir det rundvisning av fabrik, showroom och en massa annat smatt och gott.
Jag gillar Danmark, bara att ata frukost i en matsal fylld med y-stolar och kaffekannor fran Georg Jensen far mig pa stralande humor.
Aterkommer med detaljer senare.

Kommentarer
Postat av: catya

Men vafan.
Ska jag slå någon?

2007-10-22 @ 09:05:58
URL: http://tokboll.blogspot.com
Postat av: linda m

ha så skönt i fortsättningen, med de röde og vide..

2007-10-22 @ 09:36:36
URL: http://lindamangat.blogspot.com
Postat av: Justtelaiv

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2008-02-19 @ 01:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0