Gårdagen

Eftersom det inte gick att blogga igår (är det början på internets undergång? kom varken in på blogg.se, familjeliv.se eller min webbmejl) så gör jag det idag istället.

Efter att ha skickat iväg min stora älsklingsskrutt på semester med mormor och morfar (åh jag saknar henne redan!) gjorde jag och Molly oss i ordning för att åka in till stan.
På väg dit blev jag så törstig att jag var tvungen att panikhandla lite vatten men ramlösan var slut så jag tog en bonaqua silver istället. Big misstake!! Den var helt vidrig, och jag blev faktiskt illamående och kräkfärdig efter att ha halsat halva flaskan. De borde faktiskt ha varningslappar på flaskan likt dem som sitter på cigarettpaket.

Sen strosade vi runt lite i Västermalmsgallerian. Gick in på Polarn o pyret, kollade tekoppar på Indiska och lite koftor på H&M men orkade inte shoppa något. Hittade ett litet set till Molly på H&M som jag kanske handlar när barnbidraget kommer.

Sen mötte vi up några andra mammor med junibebisar för en fika och blev kvar i många timmar. Kom inte hem förän närmare sextiden. Men det var kul att träffa alla och se alla söta små bebisar. Fikade en ceasarsallad (inte den bästa jag ätit) och en kopp kaffe.

När jag kom hem åkte vi och handlade lite, jag fixade räkmackor till middag och sen slocknade vi framför TVn.
Idag blir det nog en powerwalk, sen ska jag fixa lite småprylar här hemma (vattna nya gräset och kanske klippa det gamla?) men först en kopp kaffe.

Och så gårdagens outfit:



Jeans,jacka och skjorta från H&M, bruna converse. Men varför ser jag så arg ut??

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaa bonaqua silver är förfärlig! hur kan de gå runt med att sälja den!?

2008-08-19 @ 12:48:30
URL: http://www.maersta.se
Postat av: H

Ätligen någon som håller med mig =) Bonaqua är fuktansvärt!! Trevlig blogg att läsa!

2008-08-21 @ 09:19:32
URL: http://h-theo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0