Granen står så grön och grann i stugan

Igår åkte julgranen upp, till min och Leas förtjusning. Älsklingen grymtade lite men om han får bestämma när den ska bort så får jag bestämma när den ska upp. Egentligen hade jag ju velat ha en kungsgran men eftersom vi åker bort över jul får vår gamla plastgran duga.
Och jag har bara ett motto när det gäller granen. Ju mer desto bättre!



måste förresten se till att handla på mig mer kulor och glitter nästa gång jag är på coop, de har börjat rea ut det nu.


Nu är min julgran med i mumaris julgransutmaning också. Må bästa gran vinna!


Kommentarer
Postat av: En Mölnbobos Liv

Hej! Vet du att blogg.se har ändrat inställningarna så att vi som läser via rss inte längre ser hela dina inlägg utan bara de första raderna?



Hoppas att du vill ändra tillbaka som det var tidigare. Du gör det under blogg ->Inställningar

Man måste kryssa i att man vill lämna ut hela inlägg i RSS flödet

2008-12-21 @ 14:13:40
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0