Jag är såååå före min tid

Jag bloggade visst om att jag ville ha ett linne från Odd Molly redan 2005.
Nu är jag rätt trött på dem.
Men jag tror mest att det är för att varje redaktionsmedlem på Vi Föräldrar där jag gjorde min praktik för nästan precis ett år sedan gick omkring i odd molly kläder. De människorna är de mest otrevliga jag har träffat i hela mitt liv, Faktiskt.
*funderar*
Nej jag kommer nog inte på några otrevligare.
Det skulle vara grannen jag hade när jag hyrde en lägenhet i andra hand i Malmö, han påstod att jag dunsade i golvet och spelade hög musik (när jag inte ens var hemma) och att jag skulle förkorta hans liv eftersom han var döende i cancer. Men honom behövde jag iofs inte träffa eftersom han bara lämnade (maskinskrivna) brev genom brevinkastet.
Men förutom psyko-grannen är nog Vi Föräldrar kärringarna de mest osympatiska. Eller kanske snarare osociala. Under de fyra månader min praktik pågick åt vi lunch tillsammans en gång. Det var första dan. Förmodligen ville de inte avskräcka mig redan då.

Från julfesten
"skål"
"jaha"
"nej nu ska vi inte prata jobb"
"...      "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0