Idioter, idioter, idioter...

Åh nu är jag förbannad!
På den där äckliga, feta, läspande kurddagistanten!!

Det går tydligen inte att ta med nånting till dagis utan att det ska försvinna eller bli förstört.
På uppmaning av förkollärarna var jag exemplarisk och tog med en tub med solkräm till dottern för att hon inte ska bränna sig i solen när de är ute. Noggrannt uppmärkt med namn på båda sidor.

När jag kommer till dagis säger fetarslet att hon har hittat Leas solkrämstub i sandlådan. Så jag får tillbaka den nästan tom och full av sand.

TACK SÅ JÄVLA MYCKET!

Vems ansvar är det egentligen att se till att grejer man tar med sig inte blir förstörda?
Solkräm är inte billigt kan jag säga, särskilt inte om man måste köpa en tub om dan. Sist var det en ny vårjacka som försvann, vad är det nästa gång?
Jag förstår folk som vill vara hemmaföräldrar, för vem vill lämna sina ungar till nån som har mindre vett än femåringarna de ska ta hand om??

Kommentarer
Postat av: Petra

Håller fullkommligt med dig vilket ansvar??Hoppas de kan passa barnen bättre?Ha en bra dag

2008-05-29 @ 13:29:07
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jefla puckon! Ryt till ordentligt så dom lär sig nån gång!

2008-06-01 @ 13:04:03
URL: http://maersta.blogg.se/
Postat av: Gardheidi

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2010-11-23 @ 11:20:02
URL: http://gardheidi.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0