Önskelista

Nu är det lite mer än en månad till 30-årsdagen och i år ska jag minsann göra en önskelista som jag ska skriva ut och sätta upp på kylskåpet. När man fyller jämnt får man ha lite högre krav tycker jag :D

MIn önskelista:

förlovningsring
en resa för hela familjen till ett varmt land.... gärna i typ februari
boken Människohamn av John Ajvide Lindqvist
En grön Babybjörn active



Sen vill jag gärna bli uppvaktad med smörgåstårta och champagne. Efterättstårtan gör jag själv! En jordgubbskoladröm med grädde och marängbotten.


Kommentarer
Postat av: Timann

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2009-10-07 @ 08:49:12
URL: http://timann.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0