En strålande dag!

Idag har det verkligen varit strålande sol hela dagen så trots mensvärk, huvudvärk och lite halsont är jag på ovanligt bra humör.

såhär mycket sol var det idag!


Vår utflykt till Jakobsberg gick jättebra och sen åkte vi vidare till Barkarby Quality outlet. Om jag hade varit på shoppinghumör hade jag säkert kunnat handla hur mycket som helst,Whyredjeans, skinnstövlar för 499 kr, träningskläder, sneakers, jättesöta barnkläder på Mexx, halvapriset-nedsatta Odd Molly-koftor eller nåt annat användbart.
Men eftersom jag inte var på shoppinghumör blev det inte en endaste liten pryl. Det enda jag inte blev imponerad av var Polarn och pyret outleten, det  fanns inte mycket jag hade kunnat tänka mig att handla, men om någon har tänkt åka dit så kan jag skvallra om att de ska stänga i slutet på mars och då kanske de har totalutförsäljning?

Nu ska vi åka iväg till Ica Maxi och handla lite till kvällens tjejmiddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0