It´s sunday morning

Det blir nog en inomusdag idag för snön bara vräker ner. Men jag intalar mig att det är årets sista snöfall och att våren iallafall inte kan vara mer än en månad bort?


Igår passade vi iallafall på och tog en tur till pulkabacken när det var sol och snö men idag har jag ingen lust alls att gå ut i blötsnön *brrr*.
Fast en tur till SATS blir det iallafall, jag ska testa PT cirkel som är nytt för säsongen hos oss. Hoppas det är lika jobbigt som det låter he he.

Nu blir det kaffe och nyheter och sen ska det bli spännande att testa brödet som älsklingen bakade igår.

Kommentarer
Postat av: H

Jag hoppas du har rätt med att våren snart är här!! Fortsatt trevlig söndag =)

2009-02-22 @ 19:59:03
URL: http://h-theo.blogspot.com.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0