Livsviktiga funderingar

Hur mycket bajs får det plats i en bebis?

Idag är jag less. Har inte ens klätt på mig ordentligt än. Älsklingen lägger golv i trappen, Lea tittar på barnprogram och Molly klämmer. Det luktar inte rosor direkt.

Nu nöjer hon sig inte med att krypa längre, nu försöker hon resa sig upp mot saker och blr skitförbannad när det inte går. Självklart ska hon bara pilla på saker som inte är direkt barnvänliga, som tillbehören till öppna spisen, eller stereon.

Är det nu man ska börja med koppel tro?

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag har också undrat över det... Det verkar på nåt sätt produceras mer vartefter. :S



Koppel tror jag inte att soc skulle gilla, men ganska praktiskt skulle det vara, haha! ;)



Testa med en grind/galler framför öppna spisen och ställ pryttlarna där bakom så man inte når om man har små korta armar (som iofs förlängs och känns som gummiarmar ibland)? Vi köpte på Barnens Hus; Baby Dan. Funkar för oss. (men så har Nova inte börjat pilla där än...)

2009-02-02 @ 14:42:53
URL: http://www.maersta.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0