Fem anledningar att ha sex ikväll

... var temat på dagens doctors som jag kollade på när jag svettades på gymmet. Jag hade velat se debatt men det verkade vara nåt fel på ljudet så jag kunde välja mellan att kolla på doctors, konståkning eller rally. Så det fick bli fyra tokopererade amerikanska läkare som skulle förklara de medicinska fördelarna med att ha sex.
Ganska underhållande faktiskt. Men det mest underhållande var de återkommande brasklapparna "you know it´s safe sex we´re talking about!"

Nu kommer jag inte ihåg vilka de fem punkterna var och nr 1 missade jag eftersom jag inte orkade stå 10  minuter till på orbitreken bara för att se hur det skulle sluta. Men ett par av punkterna var iallafall

* man sover bättre efter sex
* sex förbränner kalorier
* och sex stärker muskler och leder

sen kan jag ju tillägga att man blir glad av sex också. Förhoppningsvis iallafall

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Ville först bara säga att din blogg är jättebra! Såg också på "The Doctors" idag och det alternativ som låg högst till varför man ska ha sex, är att det lindrar vid kronisk smärta. :) Trevlig kväll!



2009-01-21 @ 21:04:09
Postat av: Catya

kopiera till sambo

2009-01-22 @ 08:52:33
URL: http://www.catya.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0