Måndag

Natten har varit minst sagt händelserik. Inget av barnen hade nån större lust att sova i sina egna sängar och eftersom vi inte får plats allihop i vår säng blev det ett evigt springande fram och tillbaka. Tillslut hamnade jag och Lea i hennes säng medan älsklingen och Molly sussade sött i vår. 
Förutom allt springande under natten har jag även drömt samma återkommande dröm att jag försov mig så mellan varven har jag vaknat med hjärtat i halsgropen och tittat på klockan.
Halv sex gav jag upp tanken på sömn och gick upp och gjorde kaffe och sminkade mig. Så idag är jag skittrött men iallafall välsminkad.
Annars är det en typisk måndag på jobbet, massor med möten. Nu har jag precis käkat lunch så jag hinner väl med lite jobb innan det är dags för nästa möte. Men en liten powernapp skulle inte sitta fel.
Imorgon ska jag ta sovmorgon!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åå, vore sjukt najs med sovmorgon! Hoppas du får sova läänge! :)



Och hoppas Nova vill sova läänge på onsdag, när jag är hemma! ;)

2009-03-09 @ 20:51:06
URL: http://www.maersta.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0