Mätt i magen

Nu har jag käkat min medhavda lunch (fetaostfylld färsbiff med moghrabiasallad) och satt i mig en kopp bajsvatten (läs automatkaffe). Jag tror jag ska göra som Johanna och införskaffa en kaffepress för det här är rent plågsamt, men det går ju inte att jobba en hel dag utan kaffe och springa ner och handla kaffe på cafét känns inte så hållbart.

Nu ska jag bara skriva en liten shoppinglista (måste handla nya jobbkläder, wiii!) innan jag tar itu med jobbandet igen. Sen blir det möte.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mm, låter gott, gillar moghrabiah.



Men inte bajsvatten, det är jag inte så sugen på att prova...

2009-03-04 @ 14:31:04
URL: http://www.maersta.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0